fa1 6

قیمت منهول پلی اتیلن برای دریافت مشاوره , پیش فاکتور، لیست قیمت با شماره تلفن های شرکت یا بخش تماس با ما پیام و درخواست خرید خود را ارسال کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

منهول پلاستیکی چیست؟ پلی اتیلن چیست؟

منهول پلی اتیلن از خانواده منهول های پلاستیکی است . پلی اتیلن درواقع سنتز شیمیایی اتیلن است و بطور معمول نتیجه ترکیب نفت خام و گازهای طبیعی می باشد. برخی از نام های غیر رسمی آن (polythene) یا (polyethylene)  است، علاوه بر این به اختصار “PE” نیز نامیده می‌شود. پلی اتیلن بیشتر برای ساخت ترکیبات پلاستیکی استفاده می‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات عمومی منهول پلی اتیلن

شرکت کیان صنعت پاسارگاد، اولین و بزرگترین واحد صنعتی در زمینه طراحی، تولید و ساخت منهول های استاندارد پلی اتیلن در کشور می باشد .این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه در صنعت پلی اتیلن توانسته به تکنولوژی ساخت دستگاه های قالب گیری چرخشی (روتاری مولدینگ ) دست یابد.

مواد اولیه مورد استفاده در تولید منهول پلی اتیلن

– مواد بکار رفته در تولید منهول‌های شرکت کیان صنعت پاسارگاد از مواد پلی اتیلن (Polyethylene) گرید ۳۸۴۰ می باشد که می‌توان از مواد HDPE یا LLDPE گرید روتاری مولدینگ نیز برای تولید منهول پلی اتیلنی استفاده نمود.

– در مورد آب بندی قطعات مختلف بر روی هم از نوار آب بندی (Seal) از جنس EPDM استفاده می‌شود. ضمنا پیچ و مهره و واشر‌های بکار رفته نیز گالوانیزه گرم می‌باشند.

مشخصات مواد اولیه پلی اتیلن مورد استفاده در تولید منهول پلی اتیلنی شرکت کیان صنعت پاسارگاد

value

unit

Property

۰.۹۳۵-۰.۹۳۹

Gr/cm3

Density

۳.۸-۴.۵

Gr/10min

Melt Index

۶۵۰

Mpa

Flex

Min 15

Mpa

Strength

Min 18

Kj/m2

Impact Strength

مواد آنتی UV

بر اساس استاندارد ملی ایران ، منهول‌های پلی اتیلنی بایستی قابلیت ماندگاری در فضای باز حداقل به مدت یکسال را داشته باشند. بدین سبب نیاز است که منهول‌های پلی اتیلنی در مقابل اشعه UV آفتاب مقاوم باشند. مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ تولیدی پالایشگاه‌های کشور دارای مواد افزودنی آنتی UV می باشند و نیاز به افزودن مواد مقاوم دیگر مانند کربن بلک را ندارند.

ابعاد و اندازه منهول پلی اتیلن

منهول های پلی اتیلن شرکت شرکت کیان صنعت پاسارگاد در دو قطر ۱۰۰۰ میلیمتر و ۱۲۰۰ میلیمتر و از ارتفاع ۱.۲۰ تا ۹ متر با قطعات مختلف قابل تولید می باشد.

  • کفی منهول‌ها به دو صورت ماهیچه‌دار و ساده تولید می‌شوند
  • پله‌های از جنس مواد پلی اتیلن و بصورت یکپارچه تولید می‌شوند
  • با توجه به طراحی ضخامت منهول‌های شرکت کیان صنعت پاسارگاد ۱۰ میلیمتر و بیشتر می‌باشد
  • اتصالات با استفاده از واشر EDPM ضد خوردگی تولید می‌شود
  • مقاومت حلقوی منهول SN=8 می‌باشد
  • بدنه منهول کلا آب بند بوده و قطعات با واشرهای EPDM به هم متصل هستند
  • منهول‌ها بصورت مونتاژ شده تحویل مشتری می‌گردد