لیست قیمت منهول پلی اتیلن

لیست قیمت منهول پلی اتیلن در فهرست بهای سال ۱۳۹۵ و سال ۱۳۹۶ بریز آورده شده است و قیمت منهول و قیمت اجزای منهول را می‌توان از روی فهرست بها در پروژه‌ها لحاظ نمود و همچنین به صورت معمول می‌توان قیمت منهول را بصورت لیست قیمت منهول بر اساس قطعات مورد استفاده و همچنین عدد از شرکت و کارشناسان واحد فروش , استعلام گرفت . به زبان ساده : می‌توان قیمت هر یک متر منهول پلی اتیلن را در ارتفاع ضرب و قیمت تقریبی را بدست آورد.

استعلام قیمت روز

sewer manhole - لیست قیمت منهول پلی اتیلن

قیمت منهول

استعلام قیمت روز برای دریافت مشاوره , پیش فاکتور، استعلام لیست قیمت منهول با شماره تلفن های شرکت یا بخش تماس با ما مراجعه و درخواست خرید خود را ارسال کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.دانلود کاتالوگ منهول

قیمت در لیست قیمت (فهرست بها) سال ۹۵ و ۹۶ بروزرسانی شده و قیمت منهول پلی اتیلن را میتوان با توجه به این لیست در پروژه ها درنظر گرفت و همچنین میتوان قیمت را از روش متری نیز با استعلام از کارشناسان واحد فروش شرکت کیان صنعت پاسارگاد دریافت و محاسبه نمود .( قیمت هر متر منهول پلی اتیلن * ارتفاع منهول )

قیمت منهول پلی اتیلن بطور کل به ارتفاع منهول، قطر منهول،لوله های ورودی منهول و لوله های خروجی منهول بستگی دارد و تولیدی شرکت کیان صنعت پاسارگاد در قطرهای ۱۰۰۰،۱۲۰۰،۱۶۰۰،۱۸۰۰ میلیمتر تولید می شود.و نهایتا قیمت منهول تابعی از ارتفاع می باشد و با افزایش ارتفاع منهول قیمت نیز افزایش می یابد.

بطور کل به ارتفاع منهول، قطر منهول،لوله های ورودی منهول و لوله های خروجی منهول بستگی دارد و منهول پلی اتیلن تولیدی شرکت کیان صنعت پاسارگاد در قطرهای ۱۰۰۰،۱۲۰۰،۱۶۰۰،۱۸۰۰ میلیمتر تولید می شود.و نهایتا قیمت منهول تابعی از ارتفاع می باشد و با افزایش ارتفاع منهول قیمت نیز افزایش می یابد.

منهول پلی اتیلن اگر از مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شود و در آن از مواد بازیافتی استفاده نشود باید لیست قیمت منهول پلی اتیلن به صورت روزانه تهیه شود و به دلیل متنوع بودن اندازه و قطرهای منهول و کاربردهای آن این لیست قیمت بسیار طولانی می‌شود و تهیه لیست قیمت روزانه کاری طاقت فرسا و دور از ذهن می‌باشد.

اکثر تولید کنندگان منهول پلی اتیلن لیست قیمت ارائه نمی‌کنند و به صورت موردی و طبق درخواست مشتریان قیمت منهول پلی اتیلن را ارئه می‌کنند. نکات مهمی که در نامه درخواست لیست قیمت مهم است و باید ذکر شود , قطر لوله‌های ورودی و خروجی , ارتفاع و کاربرد منهول‌ها می‌باشد.

IMG 0109 1 683x1024 - لیست قیمت منهول پلی اتیلن

خرید نسبت به دیگر انواع این محصول بطور روز افزون در حال افزایش است درواقع مزایای این محصول باعث شده که مهندسین مشاور نیز منهول پلی اتیلنی و بویژه منهول های کیان صنعت پاسارگاد را بعلت ویژگی های خاص آن نسبت به دیگر منهول های پلی اتیلنی به کارفرمایان پیشنهاد کنند.در زیر به برخی مزایای این محصول اشاره شده است:

  • کیفیت بالای مواد اولیه (پلی اتیلن)
  • نصب آسان
  • حمل و نقل آسان و ارزان
  • هزینه راه اندازی و نصب پائین
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی
  • جایگزینی ساده
  •  

در نظر داشته باشید از شرکت هایی خرید کنید که به محیط زیست احترام گذاشته وبه آن اهمیت میدهند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت کیان صنعت پاسارگاد ، فروش را پایانی بر ارتباط با مشتری خود نمیداند و درواقع خدمات پس از فروش را با هدف حفظ حقوق مصرف کنندگان در الویت دستور کار خویش قرار داده است و یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود شما از خرید خود مطمئن و راضی باشید خدمات پس از فروش ( گارانتی محصولات ) میباشد. در کیان صنعت پاسارگاد ، ما نوآوری، تکنولوژی روز دنیا ، کیفیت محصولات را با پشتیبانی مشتریان ترکیب کرده‌ایم تا محصولات با کیفیت عالی و مطمئنی را برای شما به ارمغان آوریم.

البته خدمات پس از فروش بیش از اینکه سرویس دهی سختی داشته باشد،هماهنگی سخت تری خواهد داشت.اینکه به کدام مشترک کدام سرویس را داده‌اید! آیا شامل گارانتی می شود! آیا زمان پشتیبانی آن به پایان رسیده است؟ اگر نیاز به تماس با کیان صنعت پاسارگاد داشته باشید نیز، کیان صنعت پاسارگاد با خوشحالی از درخواست های شما حمایت و استقبال می‌کند.

تولید منهول

تولید منهول پلی اتیلن شامل پنج مرحله، ساخت الگو، ساخت قالب، ذوب مواد، ریختن مواد و در نهایت خنک کردن است. خط  پلی اتیلن شرکت کیان صنعت پاسارگاد از پیشرفته ترین و جدیدترین تجهیزات و دستگاه‌های تولید منهول در دنیا می‌باشد.  های کیان صنعت پاسارگاد با توجه به نیاز و کاربری مختلف طراحی شده و دارای استانداردهای ملی و بین اللمللی می باشد و با استفاده از تکنولوژی روتاری مولدینگ (قالب گیری چرخشی) تولید و با مناسب ترین قیمتبه مشتریان ارائه می شود.

این مجموعه تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی (پلی اتیلن) به روش روتاری مولدینگ و انواع اتصالات پلی اتیلن است و با سرعت در حال توسعه و تکمیل خطوط تولید خود، ساخت انواع قطعات و راه اندازی پروژه های تحقیقاتی جدید می باشد.

منهول پیش ساخته

منهول پیش ساخته ، منهولی است که از قبل ساخته شده و به صورت اماده به محل مورد نظر منتقل می شود.

 دریچه منهول پلی اتیلن

 دریچه منهول پلی اتیلندر صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، مخابرات و کارخانجات کاربرد گسترده ای دارند. در پی وجود مشکلات فراوان در استفاده از دریچه های فلزی منهول از جمله شکستن دریچه ها، زنگ زدایی، پوسیدگی، قابل بازیافت بودن مواد و ربوده شدن دریچه ها، شرکت کیان صنعت پاسارگاد در ایران و همگام با تکنولوژی پیشرفته جهانی اقدام به تولید دریچه های منهول کامپوزیت از جنس غیرفلزی و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  نموده است

منهول پیش ساخته پلی اتیلن

منهول پیش ساخته پلی اتیلن محصول شرکت کیان صنعت پاسارگاد از بهترین مواد اولیه و بهترین طراحی نسبت به نمونه‌های مشابه برخوردار است. منهول‌های پیش ساخته پلی اتیلن کیان صنعت پاسارگاد با رنج وسیعی از کاربرد در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه‌ها و خطوط انتقال شهری دارای مشخصات عمومی ذیل می‌باشد : منهول پیش ساخته پلی اتیلن

  • سرعت نصب بالا 
  • قابلیت تنظیم ارتفاع 
  • قابلیت تنظیم ارتفاع ثانویه 
  • عدم نیاز به جرثقیل 
  • قابلیت اجرا بر روی لوله‌های مختلف 
  • قابلیت مستقیم نصب انشعاب 
  • مقاومت در برابر فشارهای(دینامیکی و استاتیکی) 
  • وزن کم 
  • عدم ایجاد خوردگی 
  • مقاومت در برابر سایش 
  • مقاومت در برابر ضربه و قابلیت ارتجایی بودن 
  • مقاومت در مقابل میکروارگانیسم‌ها،جوندگان و موریانه‌ها و حذف حشرات موزی 
  • بازیافت 
  • مقاوم در برابر تشعشات ماوراء بنفش (یو وی)
new kafi 145 1024x768 - لیست قیمت منهول پلی اتیلن