تکنولوژی تولید منهول شرکت کیان صنعت پاسارگاد،تکنولوژی روتاری مولدینگ می باشد.کیان صنعت پاسارگاد، اولین و بزرگترین واحد صنعتی در زمینه طراحی، تولید منهول و ساخت و فروش منهول های استاندارد پلی اتیلن در کشور می باشد .این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه در صنعت پلی اتیلن توانسته به تکنولوژی ساخت دستگاه های قالب گیری چرخشی (روتاری مولدینگ ) دست یابد.منهول پلی اتیلن یکی از با کیفیت ترین محصولات مجموعه کیان صنعت پاسارگاد می‌باشد که با تکنولوژی آلمان از بهترین مواد اولیه و بهترین طراحی نسبت به نمونه‌های مشابه تولید میشود.این مجموعه تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی (پلی اتیلن) به روش روتاری مولدینگ و انواع اتصالات پلی اتیلن است و با سرعت در حال توسعه و تکمیل خطوط تولید خود، ساخت انواع قطعات و راه اندازی پروژه های تحقیقاتی جدید می باشد.

امروزه اساس تولید بر پایه داشتن یک سازمان کیفیت محور و پیشرو می باشد، بدین لحاظ شرکت کیان صنعت پاسارگاد ضمن دارا بودن یک سیستم کنترل کیفی و با بهره گیری از امکانات گسترده آزمایشگاهی و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به صورت همزمان با تولید، در کنترل و نظارت بر تولید نقش اساسی دارد و ضمن دارا بودن گواهینامه ISO9001 در حال اخذ استاندارد ۱۷۰۲۵ نیز می باشد.کارشناسان بخش کنترل کیفی و آزمایشگاه با بهره گیری از امکانات پیشرفته آزمایشگاهی تست و کنترل ، این شرکت را در راه نیل به اهداف کیفی شرکت رهنمون می سازند.

نقش مواد اولیه در کیفیت تولید منهول پلی اتیلن کیان صنعت پاسارگاد

مواد اولیه پلی اتیلن بکار رفته در تولید منهول‌های پلی اتیلنی کیان صنعت پاسارگاد در مقابل آلاینده‌های فاضلابی مانند انواع اسیدها حتی تا غلظت ۹۹% و نیز بازهای غلیظ بسیار مقاوم می‌باشند. مواد اولیه پلی اتیلن همچنین به دلیل خواص ضربه پذیر بودن در محل فاضلاب روها (Invest) به دلیل برخورد مواد معلق فاضلابی دچار کندگی و فرسایش نمی‌شوند.

شرکت کیان صنعت پاسارگاد همواره در حال بازنگری روش های تولید، سیستم سخت افزاری، ارتقا و به روز رسانی دستگاه های تولید، اطلاعات و تکنولوژی ها و دانش فنی خویش در زمینه های مختلف تولید و بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید منهول و دیگر محصولات پلی اتیلنی می باشد و خود را در زمینه تولید منهول های پلی اتیلنی در کشور پیشرو می داند.

فرایند تولید تکنولوژی روتاری مولدینگ

منهول های پلی اتیلن با قالب های خاصی ساخته می شوند.یک ماشین روتاری مولدینگ متشکل است از اجزای : سه یا چهار بازوی مجهز به فر، یک سیستم خنک کننده و دو یا تعداد بیشتر ایستگاه بارگیری مواد خام و یک دریچه خروجی محصول نهایی.

روتاری مولدینگ همچنین می تواند برای سایر محصولات از قبیل موانع راه ها (نیوجرسی پلی اتیلن) و مخازن پلی اتیلن یا مخازن سپتیک تانک بکار برود.همچنین در ضخامت های مختلف (به طور معمول ۳ تا ۲۰ میلیمتر ) با تغییر مقدار مواد اولیه (polyethylene) تولید نمود.روتاری مولدینگ انعطاف پذیری بالا، جایگزینی آسان قالب ها را حتی در حال اجرا شدن دستگاه فراهم می کند و تولید اقتصادی را برای اجرای کوچک نیز فراهم می کند و باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود.

روتاری مولدینگ:

تکنولوژی جدیدی در پروسه تولید قطعات پلاستیکی می باشد و باتوجه به قابلیت ها وکیفیت های بسیار به سرعت درحال اخذ مقبولیت جهانی می باشد. دراین روش به دلیل قابلیت تولید قطعات بسیار کوچک تا بسیار بزرگ ونیز قالبسازی بسیار سریع و ارزان امکان دستیابی هر چه سریع تر به تولید مورد نظر را میسرساخته و در عرصه رقابت باعث توانمندی بسیار بالایی می گردد.

انواع محصولاتی که با سیستم روتاری مولدینگ می توان تولید نمود :

  • انواع قطعات یکپارچه (باک خودرو ، قایق و .. )
  • انواعمخازن پلی اتیلنی جهت نگهداری آب ومواد شیمیایی
  • انواع علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی ( پلی اتیلن )
  • انواع سپتیک و مخازن تصفیه ی فاضلاب
  • انواعمنهولهای (Manhole) پلی اتیلنی فابریک و به صورت آماده جهت نصب در محل از قطر ۶۰۰ میلیمتر الی ۱۲۰۰ میلیمتر و با ارتفاع های متفاوت (در صورت درخواست مشتری امکان تولید منهول با قطر های بالاترنیز به صورت سفارشی امکان پذیر می باشد).

کیان صنعت پاسارگاد تولید کننده برتر منهول پلی اتیلن

منهول های پلی اتیلن مجموعه کیان صنعت پاسارگاد در دو قطر ۱۰۰۰ میلیمتر و ۱۲۰۰ میلیمتر و از ارتفاع ۱.۲۰ تا ۹ متر با قطعات مختلف قابل تولید می باشد.
کفی منهول ها به دو صورت ماهیچه دار و ساده تولید می شوند
پله ها ی از جنس مواد پلی اتیلن و بصورت یکپارچه تولید می شوند
با توجه به طراحی ضخامت منهول های شرکت کیان صنعت پاسارگاد ۱۰ میلیمتر و بیشتر می باشد
اتصالات با استفاده از واشر EPDM ضد خوردگی تولید می شود
مواد اولیه پلی اتیلن بکار رفته در تولید منهول‌های شرکت کیان صنعت پاسارگاد از مواد پلی اتیلن گرید ۳۸۴۰ می‌باشد که می‌توان از مواد HDPE یا LLDPE گرید روتاری مولدینگ نیز برای تولید منهول پلی اتیلنی استفاده نمود.

البته با توجه به انطباق مواد اولیه تولید پالایشگاههای داخل کشور با استاندارد تولید منهول‌های پلی اتیلنی می‌توان از مواد HDPE 3840 و یا MDPE 3840 نیز در تولید این محصول بهره جست. در مورد آب‌بندی قطعات مختلف بر روی هم از نوار آب‌بندی (Seal) از جنس EPDM استفاده می‌شود که در مقابل مواد اسیدی و یا بازی موجود در جریانات فاضلابی بسیار مقاوم است استفاده می‌شوند.